Login
Selecteaza masina
- Alege marca
-
- ALFA ROMEO502
- AUDI504
- BMW511
- CHERY10389
- CHEVROLET602
- CHRYSLER513
- CITROËN514
- DACIA603
- DAEWOO649
- DAF516
- DAIHATSU517
- DODGE521
- DR10999
- FIAT524
- FORD525
- HONDA533
- HYUNDAI647
- ISUZU538
- IVECO539
- JAGUAR540
- JEEP910
- KIA648
- LADA545
- LANCIA546
- LAND ROVER1292
- LEXUS874
- MAZDA552
- MERCEDES-BENZ553
- MINI1231
- MITSUBISHI555
- NISSAN558
- OPEL561
- PEUGEOT563
- PORSCHE565
- RENAULT566
- RENAULT TRUCKS739
- ROVER568
- SAAB569
- SEAT573
- SKODA575
- SMART1149
- SSANGYONG639
- SUBARU576
- SUZUKI577
- TATA (TELCO)642
- TOYOTA579
- VOLVO586
- VW587
Cauta dupa cod
Cauta masina dupa criterii
INDIFERENT DE ORDINE
Categorii produse
Sfaturi practice
Un filtru de aer curat reprezinta cheia succesului pentru o economisire de combustibil...
In curbe stranse, vehiculul are tendinta sa se deplaseze in lateral intr-un mod anormal...
Este important sa verificati periodic bujiile si sa le inlocuiti atunci...
Newsletter
Telefon: 0786.195.818, 0723.164.168
Home >> CHEVROLET >> CRUZE (J300)
Cum comand?
Trebuie doar sa alegeti masina pentru care doriti sa comandati piese, sa adaugati in cosul de cumparaturi produsele si sa trimiteti comanda!
Cum platesc?
Puteti opta pentru:
-plata ramburs prin intermediul curierului rapid
-cash la sediul nostru
-plata prin banca (ordin de plata sau CEC), insa produsele se pot ridica sau trimite, doar dupa ce contravaloarea intra in contul nostru indicat pe factura.
Cum cumpar fara sa ma inregistrez?
Puteti trimite o comanda si fara sa va autentificati in site, completand cu atentie formularul de facturare si livrare la trimiterea cosului de cumparaturi.
Cum ma autentific?
Cum anulez o comanda trimisa?
Daca doriti sa anulati o comanda trimisa, va rugam contactati-ne telefonic in cel mai scurt timp, pentru a evita procesarea ei inutila.
Cum aflu preturi la alte produse care nu se regasesc in catalogul de piese?
Puteti opta pentru cereri de pret accesand meniul "Cere o piesa", urmand ca in cel mai scurt timp sa primiti oferta de pret pe mailul dvs.
Ce garantie au piesele?
Marea majoritate a produselor, au perioada de garantie de 18 luni
Pentru a beneficia de garantie, trebuie ca piesele sa fie montate intr-un service autorizat R.A.R.
Care este programul de lucru?
programul nostru de lucru pentru procesarea comenzilor este urmatorul:
Luni - Vineri : 9.00 - 17.00
Sambata : 9.00 - 13.00
Duminica : inchis
Ce fac, daca nu mai stiu parola?
Daca ati uitat parola trebuie doar sa apasati butonul "Recuperare parola".
Care sunt taxele de transport ?
Transport GRATUIT pentru comenzi de peste 600 lei, iar pentru cele cu valori mai mici taxa de transport este de 30 lei indiferent de numarul coletelor, doar in cele peste 5500 de localitati pentru care URGENT CURIER nu incaseaza kilometri suplimentari (vezi lista)!
Cum pot cauta o piesa dupa cod?
Aveti posibilitatea de a cauta dupa cod de producator sau dupa cod original accesand sectiunea "Cauta dupa COD"